пʼятниця, 27 серпня 2021 р.

Рекламні тренди 2021-2022. Частина 2. Рекламно-сувенірна продукція із переробних матеріалів.

 Екологічні тренди у галузі бізнес-сувенірів і корпоративних подарунків завойовують все більше прихильників не лише у США і Західній Європі, але й стають невід'ємною частиною українського ринку реклами, збільшуючи свою присутність з кожним роком. Однією із ніш, яка показала суттєвий зріст останнім часом — металеві ручки. Справді, високоякісні металеві ручки стали невід'ємним артибутом як різноманітних конференцій, презентацій, симпозиумів, так і чудовими корпоративними подарунками на виставках та різноманітних святкуваннях. 



Найбільш популярним сегментом екологічних бізнес-сувенірів залишається посуд з переробних матеріалів. На ринку присутній великий асортимент чашок, горняток, стаканів, пляшок для води із бамбукового волокна, коноплі, пшеничного волокна, соломи, який люди беруть із собою, адже смачніше замовити каву або чай у свій посуд, чи не так?



І останній “писк моди” - ручки з перобних матеріалів. У попередьому пості ми показали вам ручки з каменю, а тепер хочемо звернути на абсолютну новинку цього сезону — ручку зі суміші пшеничної соломи (50%) і ABS пластика (50%), яка є чудовою альтернативою звичайним пластиковим ручкам. Брендування можна зробити як на корпусі, так і на кліпі (а можна і там, і там). Вона стане приємним невиличким презентом для відвідувачів і учасників виставок, семинарів і презентацій. 




Немає коментарів:

Дописати коментар