четвер, 26 серпня 2021 р.

Рекламні тренди 2021-2022. Частина 1. Рекламно-сувенірна продукція із переробних матеріалів.

 Починаючи з 2020 року (початку пандемії) людство нарешті стало розуміти, що без відповідального ставлення до оточуючого середовища, новітніх технологій та людських стосунків ми приречені на швидке зникнення з поверхні Землі. Задимлені міста, величезні скупчення бруду і сміття, які подекуди утворюють величезні плавучі острови в океані, викиди вуглецю та нищівна вирубка лісів, які стрімко наближує планету до катастрофи парникового ефекту — ось лише деякі виклики, які людям потрібно вирішити найближчим часом. 



Все більше поширюється усвідомлення того, що майбутнє Землі залежить не лише від урядів країн та транснаціональних корпорацій, а, в першу чергу, від кожної окремої особистості.



Звідси найголовніший тренд у галузі рекламно-сувенірної продукції — використання лише екологічно “дружніх” продуктів: вироби із перероблених матеріалів, натуральних матеріалів (бамбуку, каменю, натуральних тканин), застосуванння екологічно безпечних барвників, відсутність у продуктах бісфенолу А та інших отруйних речовин. Спостерігати цю тенденцію ви можете вже зараз: більшість фірм відмовилися використовувати у рекламних цілях поліетиленові пакети, ручки з непереробленого пластику, посуд із натуральних матеріалів (глини, порцеляни, скла, бамбуку) і т.ін.




Якщо ви плануєте рекламну кампанію із застосуванням екологічно-дружньої рекламно-сувенірної продукцію — ми із задоволенням проконсультуємо і підберемо її для вас. Звертайтеся

тел. (048) 778-67-17, (067) 937-38-43, (066) 924-71-32 

e-mail: evropa_od@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар